Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Να μην επιτρέψουμε μια νέα διασπάθιση δημοσίου χρήματος

Πέρισυ ζήσαμε όλοι την απίστευτη διασπάθηση του δημοσίου χρήματος με τα μαθητικά netbooks.

Ποιοί ήταν οι μόνοι κερδισμένοι; Μα φυσικά οι κατασκευαστές του εξωτερικού. Ακόμα μια φορά χαρίσαμε εθνικό πλούτο στο εξωτερικό με μηδενικό παραγωγικό αποτέλεσμα -- πέρα από τα ψίχουλα που έβγαλαν κάποιοι χονδρέμποροι. Στην ΕΠΕ είχαμε βγάλει πολλές σχετικές ανακοινώσεις.

ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ Η ΙΔΙΑ ΤΡΑΓΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.

Αυτό που συμβαίνει με τους διαδραστικούς πίνακες υπερβαίνει - κατά πολύ - τα όρια του γελοίου. Ξαφνικά η Ελλάδα ΓΕΜΙΣΕ με εταιρείες και ειδικούς στο θέμα των διαδραστικών πινάκων, απλώς και μόνο επειδή εμφανίστηκε ένας μεγάλος πελάτης: Το Υπουργείο Παιδείας.

Αυτή την κρίσιμη στιγμή για την Ελλάδα & την Ευρώπη η διασπάθιση του εθνικού πλούτου πρέπει να σταματήσει. ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ!

Όσα κεφάλαια υπάρχουν να διατεθούν με γνώμονα την ουσιαστική βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Αν μπορούν να δώσουν και μόχλευση για την ανάπτυξη εγχώριας τεχνογνωσίας και ενίσχυση της οικονομίας έντασης γνώσης, ακόμα καλύτερα.

Ας μην γελιόμαστε, ένα είναι το μείζον πρόβλημα στην εκπαίδευση: Η απόλυτη απαξίωση της δημόσιας παιδείας και η άνθιση της παραπαιδείας. Πάνω από 2.000.000.000 € τον χρόνο σε φροντιστήρια. Ιδιωτικά λεφτά που η ελληνική οικογένεια επενδύει σε ένα ψεύτικο όραμα. ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ.

Οι αγρότες που πριν μερικούς μήνες έκλειναν τους δρόμους έλεγαν στην τηλεόραση "δεν έχουμε να πληρώσουμε τα φροντιστήρια των παιδιών μας". ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ ΕΓΙΝΕ ΕΙΔΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ, κάτι σαν το ψωμί και το νερό. Αίσχος για την Ελλάδα του 2010. ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ.

Μελέτες δείχνουν ότι μια οικογένεια ξοδεύει παρόμοια χρήματα για φροντιστήρια ανεξάρτητα της οικονομικής και κοινωνικής της τάξης. Μια οικογένεια στο Κερατσίνι πληρώνει ίδια τάξη μεγέθους με μια στην Κηφισιά. Σκεφτείτε όμως τη διαφορά στα ποσοστά ετησίου εισοδήματος... Δημιουργήσαμε ένα ψεύτικο όραμα και ο λαός επενδύει τα πάντα σε αυτό. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ.

Πιστεύω ακράδαντα πως η Πληροφορική και οι Πληροφορικοί μπορούμε να βοηθήσουμε σημαντικά στη λήξη αυτού του διαρκούς εγκλήματος. Ας μην ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ τα λιγοστά χρήματα του ελληνικού λαού σε διαδραστικούς πίνακες. Η ηλεκτρονική ενισχυτική διδασκαλία για όλους τους μαθητές είναι η λύση που χρειάζεται. Μπορεί μάλιστα να υλοποιηθεί με ένα κλάσμα των χρημάτων που ενδέχεται θα πεταχτούν σε άχρηστο εξοπλισμό - ή που όντωε πετάχτηκαν με τα netbooks.

Ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ως τη Νίκη, Πάντοτε, Μιχάλη Χαραλαμπίδη

Αγαπημένε Δάσκαλε Μιχάλη Χαραλαμπίδη, Ήταν Ιούνιος του 1996, διάβαζα μαθηματικά για τις πανελλήνιες εξετάσεις της επόμενης μέρας. Στιγμή ιερ...